Voor de snelle beslissers. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu Voor de snelle beslissers. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu

Voor de snelle beslissers.

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

03 Juli 2010 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal. Even een kort berichtje.

Sinds eind maart werk ik weer bij de Bouwhof. Zelfs bij dezelfde balie als waar ik voeger stond. Ik heb het heel erg naar mijn zin :) Dit jaar ga ik even geen vrijwilligerswerk doen tijdens de vakantie. Misschien een volgend jaar weer. Samen met een vroegere klasgenoot denk ik er wel over om naar Brazilië en Bolivia te reizen maar dat is nog niet definitief.

Mocht u/jij bij het lezen van mijn verhalen denken “Dat zou ik ook wel eens willen doen maar ik heb niet de mogelijkheid om lange tijd weg te gaan”. Dan is er nog één dag de mogelijkheid om aan te melden voor zo’n wereldervaring in de prachtige Dominicaanse Republiek en daar ook nog blijvende hulp achter te laten voor de lokale bevolking. Je baan opzeggen hoeft niet want de reis kost maar 16 vakantiedagen.

Snel even op http://karininbani.waarbenjij.nu/index.php?page=message&id=3502584 en op http://www.4you2.org/dr_reis_0329_foto.htm kijken dus.

Op http://karininbani.waarbenjij.nu kun je massa’s verhalen lezen om een indruk te krijgen van de reis. En anders staan op http://pietervandertang.waarbenjij.nu mijn eigen bescheiden reisverlagen van toen ik in 2007 deze reis deed.

Er is nog maar 1 deelnemer nodig,…. dus zonder jouw gaat het hele project niet door. Doe jezelf en de anderen dus niet tekort en meld je snel aan.


  • 03 Juli 2010 - 21:16

    Riek:

    Pieter, van harte gefeliciteerd met je paleisje!!!!! Je hebt er wat moois van gemaakt hoor!
    Veel plezier!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Van februari tot november 2008 heb ik als vrijwilliger in Bolivia voor Misión Timoteo gewerkt. Misión Timoteo is een organisatie die zich inzet voor Boliviaanse kinderen. Zie voor meer informatie over Misión Timoteo: www.misiontimoteo.nl Vanaf half januari 2009 heb ik weer voor Mision Timoteo gewerkt. Begin maart heb ik besloten niet zoals gepland tot 26 november voor Mision Timoteo te blijven werken. Momenteel orriënteer ik me op wat ik nu ga doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 83544

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 27 Mei 2009

Bolivia 2009

Landen bezocht: