Terugreis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

20 November 2008 | Nederland, Zoetermeer

Zo, eindelijk weer een berichtje. Ik heb wel erg lang niets van me laten horen zag ik. Er was van alles te doen dus door de drukte is het er bij ingeschoten. Ook had ik weinig onderzoekwerk meer op internet en minder animo om te schrijven. Ik ga nu een stukje schrijven en hoop binnenkort, beetje bij beetje, de verhalen van afgelopen tijd te publiceren.

Gisteren ben ik na een lange maar voorspoedige reis aangekomen in Nederland. Dinsdag om een uur of 8 ’s ochtends heeft Dick Altena me met de auto naar het vliegveld gebracht. Om 10:40 was mijn eerste vlucht vanaf Santa Cruz naar Miami. Ik zat naast een Duits meisje die in Rome woont en daar in een 5 sterren hotel werkt. Ze had 10 dagen rondgetrokken door Bolivia en een stukje Chile. Vanaf Miami om 20:50 uur naar London Heathrow gevlogen. Ik had via internet ingecheckt maar helaas geen nooduitgangstoel kunnen bemachtigen. Gelukkig hebben de stoelen van Britisch Airways op deze vlucht redelijk veel beenruimte; Maar toch, als degene die voor je zit zijn stoel achterover doet om te gaan slapen, heb je toch een probleem als je 1,98 mtr bent. Gelukkig heeft een vriendelijke stewardes geheel spontaan een betere stoel voor me geregeld. Woensdag om 13:40 was de laatste vlucht van Londen naar Amsterdam. Mijn vader heeft me opgehaald van Schiphol. Na een warm welkom van mijn moeder en zussen en eindelijk weer een Nederlandse maaltijd heb ik natuurlijk ’s avonds zitten kletsen met mijn familie.

  • 20 November 2008 - 16:36

    Riek Breedijk:

    Fijn, dat je weerthuis bent Pieter, gefeliciteerd. Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen. Je komt in Holland op een goede tijd, de Kerstmaand.
    Een fijne tijd met elkaar!

  • 20 November 2008 - 16:43

    Pauline:

    Ha die neef Pieter,

    Wat fijn dat je nu in Nederland bent, Jantine pas gesproken maar niet gehoord dat je hierheen kwam. Geniet ervan! Je berichten kan ik niet altijd ontvangen, regelmatig krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben. En dan opeens lukt het weer een keer wel, heel vreemd. Dus ik mis regelmatig een stukje van je verslagen. Groetjes aan de familie en groetjes van ons; Jelle en Pauline

  • 20 November 2008 - 18:04

    Rod, Viv & Kids:

    Huh, ben je weer in NL? Hebben we wat news gemist? Wel fijn voor je dat je hier (effe?), bent. We gaan elkaar vast zien. Update jezelf vast een beetje op www.rodneyvivienkids.blogspot.com Blessings, Rod

  • 20 November 2008 - 18:06

    Lia Van Beest:

    Hoi Familie en Pieter ik was verbaasd toen ik je bericht las we wisten niet dat je terug kwam.
    Je zal heel wat bij tekletsen hebben met iedereen.
    Hartelijke groetjes vanuit Hoogblokland.

  • 20 November 2008 - 18:18

    Peter:

    Hallo Pieter! Gelukkig heb je een goede reis gehad. Nu lekker bijkomen! Ik ga je zien! Tot gauw.

  • 21 November 2008 - 11:23

    Anja Koole:

    Hallo Pieter, fijn dat je gezond en wel weer thuis mocht komen. Van een aangename temperatuur daar, hier in regen en storm. Je wensen je samen met je ouders en zussen een goede tijd toe en wijsheid in het nemen van beslissingen voor de toekomst.
    Tot ziens, familie Koole

  • 24 November 2008 - 23:01

    Carolina.:

    escriba en español o en ingles señor! no sea flojito!

  • 24 November 2008 - 23:03

    Pieter:

    Estudia holandes puej, no sea flojita señorita!

  • 24 November 2008 - 23:04

    Carolina.:

    escriba en español o en ingles señor! no sea flojito!

  • 24 November 2008 - 23:06

    Carolina:

    No sea argesivo con su publico hispano hablante.. al menos en ingles no???..:P jajaja

  • 27 November 2008 - 13:37

    Petra Scholten:

    hoi pieter ik las je stukje net pas.
    Fijn dat je weer terug bent, rust lekker uit en ik ben benieuwd naar je verhalen.

    gr petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Van februari tot november 2008 heb ik als vrijwilliger in Bolivia voor Misión Timoteo gewerkt. Misión Timoteo is een organisatie die zich inzet voor Boliviaanse kinderen. Zie voor meer informatie over Misión Timoteo: www.misiontimoteo.nl Vanaf half januari 2009 heb ik weer voor Mision Timoteo gewerkt. Begin maart heb ik besloten niet zoals gepland tot 26 november voor Mision Timoteo te blijven werken. Momenteel orriënteer ik me op wat ik nu ga doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 83538

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 27 Mei 2009

Bolivia 2009

Landen bezocht: