Aftellen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Pieter Tang - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

11 Januari 2009 | Nederland, Zoetermeer

Afgelopen dinsdag heb ik nog lekker even geschaatst. Ik vond het heel leuk dat ik daar nog de kans voor had voordat ik weer naar de hitte van Bolivia vertrek. Dat zal wel weer een heftige overgang worden: Van zo'n 10 graden vorst naar de Boliviaanse zomer met temperaturen van 30 tot 40 graden. Het is nu ook nog eens regenseizoen dus "lekker" klam.

Gisteren en vandaag nog familiereünies gehad om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ook leuk dat ik die nog kon ontmoeten nu. Volgens mijn eerdere planning had dat niet gelukt. Dan had ik nu al in de VS gezeten.

Zondag ga ik nog een presentatie houden voor de Kids Club van Parousia. De kinderen van de kerk hebben voor Mision Timoteo Santa Cruz gespaard en het is natuurlijk wel leuk om ze dan wat foto's van het project te laten zien.

Dan maandag mijn koffers pakken, dinsdagochtend vertrekken en hopelijk woensdag om 9:30 a.m. lokale tijd op het vliegveld van Santa Cruz landen. In Nederland is het dan inmiddels 5 uur later dus 14:30 uur.

  • 11 Januari 2009 - 08:40

    Pohon Tinggi:

    Hi jongen, wij hebben vrijdag onder de gymlessen met de kids en andere kids van de klassen geschaats. Berekoud, dat wel. Vooral omndat jezelf niet schaats om de kids te kunnen helpen. We gaan zo ff Nativity Stary afkijken en dan weer schaatsen. Jammer dat we elkaar niet gaan ontmoeten trouwens! Schrijf je ook eens wat op ons www.rodneyvivienkids.blogspot.com bro?? Toedeloe en God Bless, rod

  • 11 Januari 2009 - 13:31

    Karin:

    Hoi Pieter,

    Alle goeds wil ik je toewensen voor 2009. Ik hoop, dat het een mooie en bijzonder zinvolle tijd voor je zal worden!

    En de mooie schaatsfoto heb ik doorgestuurd naar vrienden in de Dominicaanse Republiek! Zelf ga ik me inzetten voor de projecten in Ecuador en de Dominicaanse Republiek van stichting 4YOU (www.4you2.org
    Goede reis naar Bolivia!

  • 11 Januari 2009 - 13:42

    Fam. Van Beest:

    We willen je een goede reis toewensen het zal zeker een heel verschil in temperatuur zijn ...
    We lezen via de mail je reisverslag wel,groeten Kees, Lia, Wilco en Florian

  • 12 Januari 2009 - 14:03

    Anja Koole:

    Hoi Pieter,
    Ik wens je een goede reis en veel sterkte bij het werk dat je weer hoopt te gaan doen. Fijn dat je een goede tijd hebt gehad in het koude Holland: gezelligheid met je ouders en zussen, werken, familie bezoeken, schaatsen en nog veel meer! Nogmaals een goede reis en tot ziens, hartelijke groeten van de overburen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Van februari tot november 2008 heb ik als vrijwilliger in Bolivia voor Misión Timoteo gewerkt. Misión Timoteo is een organisatie die zich inzet voor Boliviaanse kinderen. Zie voor meer informatie over Misión Timoteo: www.misiontimoteo.nl Vanaf half januari 2009 heb ik weer voor Mision Timoteo gewerkt. Begin maart heb ik besloten niet zoals gepland tot 26 november voor Mision Timoteo te blijven werken. Momenteel orriënteer ik me op wat ik nu ga doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 83661

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 27 Mei 2009

Bolivia 2009

Landen bezocht: