Veilig aangekomen - Reisverslag uit Portachuelo, Bolivia van Pieter Tang - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Portachuelo, Bolivia van Pieter Tang - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

14 Januari 2009 | Bolivia, Portachuelo

Hallo allemaal,

Na een heeeeeele lange maar verder probleemloze reis ben ik aangekomen in Portachuelo.
Ik ben door Dick Altena opgehaald van het vliegveld en nog even bij hem thuis geweest maar hij en Therese zijn wat ziekjes dus kon ik beter gelijk door naar Portachuelo. Alvaro is nu onderweg om me op te halen van het plein in Portachuelo en dan gaan we samen naar Mision Timoteo.

  • 14 Januari 2009 - 20:48

    Riek:

    Fijn, dat je weer goed aangekomen bent in P. Een heel fijne tijd daar en Gods zegen toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Van februari tot november 2008 heb ik als vrijwilliger in Bolivia voor Misión Timoteo gewerkt. Misión Timoteo is een organisatie die zich inzet voor Boliviaanse kinderen. Zie voor meer informatie over Misión Timoteo: www.misiontimoteo.nl Vanaf half januari 2009 heb ik weer voor Mision Timoteo gewerkt. Begin maart heb ik besloten niet zoals gepland tot 26 november voor Mision Timoteo te blijven werken. Momenteel orriënteer ik me op wat ik nu ga doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 83657

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 27 Mei 2009

Bolivia 2009

Landen bezocht: